Aanleveren
LET OP! Windows Internet Explorer wordt vanaf 1 januari 2019 niet meer ondersteund door Yuki. Wanneer je gebruik maakt van deze browser is het daarom niet meer mogelijk om de...
Ma, 20 Feb, 2023 om 11:22 AM
Om een gescand document op de best mogelijke manier automatisch te verwerken zijn de volgende richtlijnen opgesteld om dit bereiken. Voor zover mogelijk zijn deze richtlijnen v...
Ma, 6 Dec, 2021 om 8:36 AM
Normaal gesproken moet je elke factuur en elke bon aan Yuki apart aanleveren. Je kunt dus niet zomaar een aantal verschillende bonnen op de scanner leggen en deze als één docum...
Ma, 6 Dec, 2021 om 8:34 AM
Uploaden is de term voor het kopiëren van bestanden van de hard disk van je computer naar een plaats ergens op het internet, in het geval van Yuki, naar de Yuki-servers. De bes...
Di, 20 Jun, 2023 om 10:54 AM
Het is goed mogelijk dat je gebruik maakt van briefpapier om je facturen op te printen. Op dit briefpapier staan dan de bedrijfsgegevens vermeldt die Yuki goed kan gebruiken om...
Di, 4 Apr, 2023 om 3:55 PM
Je scans en documenten kun je nu op een eenvoudige manier aanleveren door ze met ons te delen via Dropbox. Of het nu gaat om documenten die Yuki moet verwerken of document...
Ma, 20 Feb, 2023 om 12:06 PM
Snel en eenvoudig bestanden aanleveren Je scans en documenten kun je op een eenvoudige manier aanleveren door ze met Yuki te delen via Google Drive. Of het nu gaat om doc...
Di, 4 Apr, 2023 om 4:20 PM
In Yuki kun je documenten aanleveren door deze te scannen, uploaden, synchroniseren of mailen. Daarnaast is het ook mogelijk om bepaalde documenten te genereren d.m.v. een webs...
Ma, 19 Jun, 2023 om 4:27 PM
In dit overzicht kun je bekijken welke transacties over een bepaalde periode zijn verwerkt in Yuki. Alleen een gebruiker met een 'Backoffice' rol in het domein of d...
Ma, 20 Feb, 2023 om 2:35 PM