Normaal gesproken moet je elke factuur en elke bon aan Yuki apart aanleveren. Je kunt dus niet zomaar een aantal verschillende bonnen op de scanner leggen en deze als één document aanleveren. In enkele gevallen mag dit wel maar dan moeten de bonnen aan bepaalde voorwaarden voldoen:
De bonnen mogen alleen inkoopfacturen zijn
De bonnen moeten van dezelfde leverancier zijn
De bonnen moeten van dezelfde soort zijn. Dus allemaal benzinebonnen of allemaal parkeerbewijzen
De bonnen moet allemaal op dezelfde manier betaald zijn en wel allemaal Contant (uit de bedrijfskas) of allemaal 'Privé'
De bonnen moeten in hetzelfde boekjaar vallen
Je moet het totaal betaald en het totaal van alle btw optellen en op het document vermelden.
Yuki verwerkt de gebundelde bonnen enkel als aan bovenstaande voorwaarden wordt voldaan.
TIPS!
- Sommige scanners hebben software waarmee je ook kunt scannen naar Dropbox of Google Drive. Wanneer je Dropbox of Google Drive hebt gedeeld met Yuki vind je de gescande documenten terug in de Postbus bij Historie of Digitale post.
- Heeft je scanner een mailfunctie dan je ook gebruik maken van het e-mailadres voor documenten in Yuki om je documenten aan te leveren. Dit e-mailadres vind je in 'Mijn domein'.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren