Uitfasering van Scan Wizard functionaliteit

Gewijzigd op Do, 30 Mei om 2:27 PM

Met de Scan Wizard functionaliteit heb je de mogelijkheid om rechtstreeks te scannen naar jouw Yuki administratie. Het kan zijn dat je vandaag de dag problemen ondervindt met deze aanlevermethode. Gezien de verouderde technologie van de Scan Wizard gaan we de problemen hieromtrent niet meer oplossen en hebben we besloten om deze functionaliteit op termijn uit Yuki te halen. 

Daarom raden we je ten zeerste aan om via een andere manier je documenten in Yuki aan te leveren. 


Een uitgebreide beschrijving van alle aanlevermethodes kun je op deze pagina terugvinden. 


Het blijft nog steeds mogelijk om jouw scanner te gebruiken om documenten aan te leveren. Afhankelijk van de scanner zijn er meerdere opties:

  • Heeft je scanner een mailfunctie dan kun je ook gebruik maken van het e-mailadres voor documenten in Yuki om je documenten aan te leveren. Dit e-mailadres vind je bij 'Mijn domein' in de kolom 'E-mailadres voor documenten'.


  • Sommige scanners hebben software waarmee je ook kunt scannen naar Dropbox of Google Drive. Wanneer je Dropbox of Google Drive hebt gedeeld met Yuki vind je de gescande documenten terug in de Postbus bij Historie of Digitale post.

  • Gescande documenten opslaan op de harde schrijf van jouw computer om deze vervolgens handmatig up te loaden in Yuki.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren