Login
Dutch
Dutch
English
French
Spanish
Startpagina
Oplossingen
Hoe kan ik je helpen?
Voer hier uw zoekterm in...
Zoeken
Startpagina oplossing
FAQ
Aan de slag met Yuki
10
Hoe begin ik met Yuki?
Hoe kan ik inloggen in Yuki?
Hoe kan ik navigeren in Yuki?
Alle 10 artikelen weergeven
Algemeen
6
Hoe kan ik mij abonneren op de TYC Academy (LMS)?
Hoe activeer ik Freemium óf Yuki Factuur, Yuki Offerte en/of Mollie?
Hoe switch ik van Facturatie naar de nieuwe Yuki Factuur?
Alle 6 artikelen weergeven
Hoe gaat Yuki om met beveiliging en privacy?
16
Privacy statement Yuki software
Toegangs- en databeveiliging
Password policy
Alle 16 artikelen weergeven
Nieuwe Yuki navigatie
5
Is het mogelijk om te switchen naar de oude navigatie?
Backoffice medewerkers: wat zijn de belangrijkste wijzigingen?
Ondernemers: wat zijn de belangrijkste wijzigingen?
Alle 5 artikelen weergeven
Supportportaal
7
Wat houdt het supportportaal in?
Zijn er handleidingen voor het starten met Yuki?
Hoe ga ik vanuit de software naar artikelen in de knowledge base?
Alle 7 artikelen weergeven
FAQ Partnerportaal
8
Hoe kan ik een domein verwijderen uit het portaal?
Hoe kan ik een gebruiker verwijderen uit het portaal?
Hoe kan ik een domein afschermen voor medewerkers in het portaal?
Alle 8 artikelen weergeven
FAQ Feature Zelfboeken (accountant)
6
Voor wie is het feature Zelfboeken bedoeld?
Waarom verdwijnt de rol Portaal gastgebruiker?
Blijven de huidige portaal gastgebruikers bestaan?
Alle 6 artikelen weergeven
FAQ Accountant features Bundle pricing
7
Moet ik blijven betalen als ondernemer een betaalde bundel kiest?
Is er een maximaal aantal facturen dat via de Yuki Sales Webservice kan worden opgehaald?
Kan ik het feature Yuki Sales Webservice altijd toevoegen aan contract van domein?
Alle 7 artikelen weergeven
FAQ Accountant (backoffice)
12
Hoe verwijder ik meerdere documenten in één keer uit de workflow?
Waarom heb ik bij het verwerken van een factuur bij betaalwijze niet de optie 'Contant'?
Hoe komt het dat een MT940 bestand in de workflow blijft staan?
Alle 12 artikelen weergeven
FAQ Domeininstellingen
1
Kan ik zelf een grootboekrekening toevoegen aan het rekeningschema?
FAQ Automatisering
3
Wanneer gebruik je een OCR herkenningsregel?
Hoe kan ik ervoor zorgen dat een relatie altijd goed wordt herkend?
Hoe krijg ik een overzicht van alle ingestelde standaardwaarden bij relaties?
FAQ Webservices & koppelingen
3
Waar vind ik in Yuki de API-sleutel en de Administratie-ID?
Hoe activeer ik een Nmbrs koppeling voor de tweede (of volgende) administratie in een domein?
Hoe activeer ik een Loket koppeling voor de tweede (of volgende) administratie in een domein?
FAQ Postbus
6
Hoe handel ik onder Aandachtspunten mijn niet verwerkte documenten af?
Kan ik als ondernemer bij de Aandachtspunten direct op kosten of omzet boeken?
Wat houdt de digitale post in?
Alle 6 artikelen weergeven
FAQ Archief
6
Hoe maak ik een export van alle documenten uit Yuki?
Kan ik een verwijderde ordner terughalen in het Archief?
Waar is de ordner 'Uitzoeken Yuki' voor bedoeld?
Alle 6 artikelen weergeven
FAQ Boekhouding
7
Waarom zijn transacties op de grootboekrekening niet zichtbaar?
Waarom zie ik het activum Verbouwingen niet in de Activastaat?
Kan ik zelf documenten en betalingen matchen?
Alle 7 artikelen weergeven
FAQ Bank
11
Hoe kan ik een factuur uit een definitief SEPA betaalbestand halen en weer betaalbaar stellen?
Ik heb een bankrekening aangemaakt maar deze is niet zichtbaar in het overzicht
Kan ik creditfacturen via de betaallijst verrekenen?
Alle 11 artikelen weergeven
FAQ Verkoop
15
Is het mogelijk om een verstuurde offerte, verkoopfactuur of herinnering opnieuw per e-mail te versturen?
Kan ik een korting op de verkoopfactuur berekenen?
Is het mogelijk om de gegevens van een verkoopfactuur aan te passen?
Alle 15 artikelen weergeven
FAQ NFT invoicing (accountant)
9
Wat is een NFT?
Wat is de Blockchain?
Hoe werkt NFT invoicing?
Alle 9 artikelen weergeven
FAQ Inkoop
3
Wat is het verschil tussen inkoopfacturen met status 'Betaling onderweg' en 'In behandeling'?
Kan ik een overzicht krijgen van al mijn leveranciers?
Kan ik een overzicht krijgen van leveranciers waarbij ik het meeste inkoop?
FAQ Personeel
4
Hoe kan ik alle salarisstroken in één keer naar mijn werknemers sturen?
Hoe maak ik een werknemer aan?
Hoe maak ik een onkostendeclaratie?
Alle 4 artikelen weergeven
FAQ Relaties (CRM)
3
Hoe kan ik adressen (relaties) in één keer exporteren?
Hoe kan ik adressen (relaties) in één keer importeren?
Waarom zie ik Relaties (CRM) niet?
FAQ Projecten (Dossiers)
6
Waarvoor en hoe gebruik ik de functie 'Niet gekoppeld'?
Kan ik de toegang tot een project beveiligen?
Hoe kan ik een document aan een project koppelen?
Alle 6 artikelen weergeven
FAQ Workflow
1
Kan ik meer workflowregels voor één of meer personen aanmaken?
FAQ Uren
3
Kan ik een urenspecificatie toevoegen aan een urenfactuur?
Kan ik uren invoeren via de Yuki Assistant app?
Waar kan ik als verantwoordelijke de uren goedkeuren?
FAQ Instellingen
7
Hoe wijzig ik mijn e-mailadres (inlognaam) om in te loggen?
Hoe wijzig ik mijn wachtwoord om in te loggen?
Waarom kan ik geen digitale offerte, verkoopfactuur of herinnering per e-mail versturen?
Alle 7 artikelen weergeven
FAQ Peppol
16
Wat is Peppol?
Hoe werkt Peppol?
Wat zijn de voordelen van Peppol?
Alle 16 artikelen weergeven
FAQ Bundels (ondernemer)
13
Kan ik direct gebruik maken van alle features wanneer ik een bundel kies of wijzig?
Gaan er gegevens verloren wanneer ik een andere bundel kies?
Kan ik gebruik maken van de Yuki Assistant app in elke bundel?
Alle 13 artikelen weergeven
FAQ Yuki Assistant app
7
Vanuit welke landen kan ik de Yuki Assistant app downloaden?
Wachtwoord Yuki Assistant app vergeten
Hoe kan ik vingerafdruk- of gezichtsherkenning inschakelen in de app?
Alle 7 artikelen weergeven