FAQ Instellingen
Je kunt het e-mailadres om in te loggen zelf altijd wijzigen wanneer je bent ingelogd in de Yuki omgeving. Je kunt vanuit verschillende plaatsen in Yuki je e-mailadres wij...
Di, 21 Feb, 2023 om 4:13 PM
Het wachtwoord kan door jezelf altijd worden gewijzigd indien je bent ingelogd in de Yuki omgeving. Je kunt vanuit verschillende plaatsen in Yuki je wachtwoord wijzigen: ...
Di, 21 Feb, 2023 om 4:15 PM
In een domein kan worden ingesteld welke gebruiker per administratie welke berichten vanuit Yuki gaat ontvangen. De berichten gaan over de volgende zaken: Vragen over de ...
Di, 7 Dec, 2021 om 8:25 AM
Je kunt de in de financiële monitor getoonde indicatoren en de volgorde daarvan aanpassen. Hiervoor wijzig je de instellingen van de grafiek (monitor). Alleen een gebruiker...
Wo, 28 Jul, 2021 om 12:00 PM
Er zijn een aantal redenen waarom Yuki een digitale offerte, verkoopfactuur of herinnering niet per e-mail kan versturen naar de klant: Verzendwijze is niet correct ingeste...
Wo, 28 Jul, 2021 om 11:59 AM
Wanneer de offertes, verkoopfacturen en/of herinneringen worden verstuurd via de 'virtuele' mailserver van Yuki komt het voor dat deze in de Spambox van de klant terech...
Di, 7 Dec, 2021 om 8:22 AM
Wanneer de offerte, verkoopfactuur en/of herinnering wordt verstuurd via de 'virtuele' mailserver van Yuki komt het voor dat deze niet worden ontvangen door de klant. ...
Di, 7 Dec, 2021 om 8:23 AM