FAQ Instellingen
Je kunt het e-mailadres om in te loggen zelf altijd wijzigen wanneer je bent ingelogd in de Yuki omgeving. Je kunt vanuit verschillende plaatsen in Yuki je e-mailadres wij...
Di, 21 Feb, 2023 om 4:13 PM
Het wachtwoord kan door jezelf altijd worden gewijzigd indien je bent ingelogd in de Yuki omgeving. Je kunt vanuit verschillende plaatsen in Yuki je wachtwoord wijzigen: ...
Di, 21 Feb, 2023 om 4:15 PM
In een domein kan worden ingesteld welke gebruiker per administratie welke berichten vanuit Yuki gaat ontvangen. De berichten gaan over de volgende zaken: Vragen over de ...
Di, 27 Jun, 2023 om 2:33 PM
Je kunt de in de financiële monitor getoonde indicatoren en de volgorde daarvan aanpassen. Hiervoor wijzig je de instellingen van de grafiek (monitor). Alleen een gebruiker...
Di, 27 Jun, 2023 om 2:50 PM
Er zijn een aantal redenen waarom Yuki een digitale offerte, verkoopfactuur of herinnering niet per e-mail kan versturen naar de klant: Verzendwijze is niet correct ingeste...
Di, 27 Jun, 2023 om 3:09 PM
Wanneer de offertes, verkoopfacturen en/of herinneringen worden verstuurd via de 'virtuele' mailserver van Yuki komt het voor dat deze in de Spambox van de klant terech...
Di, 27 Jun, 2023 om 3:30 PM
Wanneer de offerte, verkoopfactuur en/of herinnering wordt verstuurd via de 'virtuele' mailserver van Yuki komt het voor dat deze niet worden ontvangen door de klant. ...
Di, 27 Jun, 2023 om 3:26 PM