FAQ Instellingen

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres (inlognaam) om in te loggen?
Je kunt het e-mailadres om in te loggen zelf altijd wijzigen wanneer je bent ingelogd in de Yuki omgeving.  Je kunt vanuit verschillende plaatsen in Yuki je e-mailadres wij...
Di, 21 Feb, 2023 om 4:13 PM
Hoe wijzig ik mijn wachtwoord om in te loggen?
Het wachtwoord kan door jezelf altijd worden gewijzigd indien je bent ingelogd in de Yuki omgeving.  Je kunt vanuit verschillende plaatsen in Yuki je wachtwoord wijzigen: ...
Di, 21 Feb, 2023 om 4:15 PM
Hoe wijzig ik de gebruiker die de standaard berichten vanuit Yuki ontvangt?
In een domein kan worden ingesteld welke gebruiker per administratie welke berichten vanuit Yuki gaat ontvangen. De berichten gaan over de volgende zaken: Vragen over de ...
Di, 27 Jun, 2023 om 2:33 PM
Hoe kan ik de grafieken in de financiële monitor aanpassen?
Je kunt de in de financiële monitor getoonde indicatoren en de volgorde daarvan aanpassen. Hiervoor wijzig je de instellingen van de grafiek (monitor). Alleen een gebruiker...
Di, 27 Jun, 2023 om 2:50 PM
Waarom kan ik geen digitale offerte, verkoopfactuur of herinnering per e-mail versturen?
Er zijn een aantal redenen waarom Yuki een digitale offerte, verkoopfactuur of herinnering niet per e-mail kan versturen naar de klant: Verzendwijze is niet correct ingeste...
Di, 27 Jun, 2023 om 3:09 PM
Waarom komt per e-mail verstuurde offerte, verkoopfactuur en/of herinnering in Spambox van klant terecht?
Wanneer de offertes, verkoopfacturen en/of herinneringen worden verstuurd via de 'virtuele' mailserver van Yuki komt het voor dat deze in de Spambox van de klant terech...
Di, 27 Jun, 2023 om 3:30 PM
Waarom komt per e-mail verstuurde offerte, verkoopfactuur en/of herinnering niet aan bij klant?
Wanneer de offerte, verkoopfactuur en/of herinnering wordt verstuurd via de 'virtuele' mailserver van Yuki komt het voor dat deze niet worden ontvangen door de klant.  ...
Di, 27 Jun, 2023 om 3:26 PM