FAQ Postbus

Wat betekent de kolom 'Privé' in het overzicht van de scan/upload batches (historie)?
Het overzicht van de scan/upload batches (historie) kan worden geopend door in de navigatiebalk te klikken op het icoon Postbus en vervolgens in het nu geopende scherm op Histo...
Di, 27 Sep, 2022 om 3:36 PM
Is er een overzicht van verwerkte transacties (die in rekening worden gebracht)?
Alleen een gebruiker met de rol 'Directie', 'Financiële administratie' of 'Externe accountant' kan het overzicht met verwerkte transacties bekijken. ...
Di, 27 Sep, 2022 om 3:08 PM
Waarom komen via Microsoft 365 doorgestuurde facturen niet aan in Yuki?
In Yuki is het mogelijk om e-mail (met documenten) vanuit je eigen e-mailbox automatisch te laten doorsturen naar het e-mailadres voor documenten van je administratie in Yuki. ...
Wo, 28 Jul, 2021 om 12:01 PM
Wat houdt de digitale post in?
In het overzicht 'Digitale post' zie je een lijst van documenten die vanuit een externe bron aan Yuki zijn aangeboden. Dit zijn bijvoorbeeld e-mails die zijn verstuurd ...
Wo, 7 Dec, 2022 om 11:32 AM
Hoe handel ik onder Aandachtspunten mijn niet verwerkte documenten af?
Alleen een gebruiker met de rol 'Directie', 'Financiële administratie' en 'Externe accountant' kan de niet verwerkte documenten afhandelen. Klik in ...
Di, 27 Sep, 2022 om 4:25 PM
Kan ik als ondernemer bij de Aandachtspunten direct op kosten of omzet boeken?
Alleen een gebruiker met de rol 'Directie', 'Financiële administratie' en 'Externe accountant' kan het rapport volledigheid van inkoop en/of verkoop afh...
Di, 27 Sep, 2022 om 1:48 PM