Waarom kan factuur niet via Peppol worden afgeleverd bij klant?

Gewijzigd op Di, 1 Okt om 3:21 PM

Om de reden te achterhalen waarom een verkoopfactuur niet via Peppol kon worden afgeleverd, open je in de Verkoop functionaliteit de desbetreffende verkoopfactuur in het activiteitenlogboek en bekijk je in het veld 'Notities' de daar vermelde reden.


Voor een uitgebreide beschrijving zie artikel Activiteitenlogboek facturen.


Neem contact op met het Yuki Support team wanneer je het probleem o.b.v. de foutmelding niet zelf kan oplossen.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren