Wanneer het domein van een klant moet worden overgedragen aan een nieuwe accountant van een ander kantoor kan er sprake zijn van twee situaties:
- de klant stapt over naar een accountant die ook gebruik maakt van Yuki
- de klant stapt over naar een accountant die geen gebruik maakt van Yuki.
Domein (klant) overdragen aan nieuwe accountant die gebruik maakt van Yuki
Neem voor het overdragen van een klant vanuit één van je eigen portalen in Yuki naar het portaal van een andere nieuwe accountant (kantoor) contact op met je Customer Success manager.
Het overzetten van een domein naar het Yuki portaal van de andere nieuwe accountant wordt alleen uitgevoerd door medewerkers van Yuki.
Domein (klant) overdragen aan nieuwe accountant die geen gebruik maakt van Yuki
In het geval dat de andere nieuwe accountant niet met Yuki werkt, is het raadzaam om gebruik te maken van de exportmogelijkheden binnen het desbetreffende domein.
Een gebruiker met de rol 'Backoffice' in het domein kan alle financiële transacties downloaden (XAF-bestand) die door het andere kantoor gebruikt kunnen worden. Deze export kan per administratie worden gemaakt.
Voor een uitgebreide beschrijving van deze export zie artikel Financiële transacties exporteren.
Een gebruiker met de rol 'Directie' (ondernemer) in het domein kan per administratie alle documenten en bankbestanden uit het archief exporteren.
Hij of zij ontvangt binnen vierentwintig uur een e-mail (op het e-mailadres waarmee wordt ingelogd) met daarin een link. Via deze link kan worden ingelogd en vervolgens het archief worden gedownload.
Voor een uitgebreide beschrijving van deze export zie artikel Documenten exporteren vanuit het Archief.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren