Alleen een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' kan van een domein de volgende gegevens (instellingen) invoeren en/of wijzigen:
- contract wijzigen (zie artikel Domein archiveren of contract van domein beëindigen)
LET OP!
Alleen de eigenaar van een domein kan het contract van een administratie beëindigen. - accountant features beheren (zie artikel Accountant features beheren)
- status van domein wijzigen van 'Opstart' naar 'Actief' (zie artikel Status van domein wijzigen)
- domein aan andere eigenaar overdragen (zie artikel Domein aan andere eigenaar overdragen)
- toegang tot domein blokkeren voor bijv. slecht betalende klant (zie artikel Toegang tot domein blokkeren)
- zelfboeken voor domein activeren (zie artikel Zelfboeken voor domein activeren)
- toegang tot domein afschermen (zie artikel Toegang tot domein afschermen)
- betrokken medewerkers (verantwoordelijke, back-up en controller) toewijzen aan domein (zie artikel Betrokken medewerkers aan domein toewijzen).
- backoffice mededeling toevoegen (zie artikel Backoffice mededeling aan domein toevoegen)
Dit is een melding waarvan een BO medewerker een pop-up krijgt als deze het domein opent. - commentaar toevoegen (zie artikel Commentaar aan domein toevoegen)
Deze zijn enkel op deze pagina zichtbaar. Dit kan gebruikt worden om specifieke afspraken met de klant of de historie van het contract te documenteren.
Een gebruiker met de rol 'Portaal backoffice' kan alle bovengenoemde gegevens alleen bekijken.
Een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' of 'Portaal backoffice' kan klikken op de URL van het domein om het domein direct te openen om bijvoorbeeld het administratieprofiel in te voeren.
Het scherm om de details (instellingen) van een domein in te voeren en/of te wijzigen wordt als volgt geopend:
- automatisch direct na het aanmaken van een nieuw domein
- in het accountant portaal klikken op Beheer en vervolgens op Domeinen. Klik vervolgens op de naam van het domein.
- in het accountant portaal klikken op Beheer en vervolgens op Domeinen. Beweeg met je muis vervolgens boven de regel van het desbetreffende domein, klik op de knop met de drie puntjes en selecteer vervolgens Bekijk domeingegevens in het menu.
Het volgende scherm wordt geopend:
Om de gegevens (instellingen) van het domein in te voeren en/of te wijzigen, klik je op de knop Bewerken van de desbetreffende sectie.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren