Nadat je de documenten en banktransacties hebt aangeleverd gaat Yuki direct aan de slag om alles te verwerken. Deels gebeurt dat automatisch, deels met de hand. Het kan voorkomen dat sommige inkomsten of uitgaven niet direct geplaatst kunnen worden, zeker als Yuki nog niet zo lang bij je administratie betrokken is. Mocht dat het geval zijn dan zal Yuki over het document of de banktransactie een vraag aan je stellen. Die vragen vind je terug in de Postbus. Je krijgt ook een e-mail notificatie, zodat je weet dat Yuki een vraag aan je gesteld heeft. Bekijk en beantwoord de vragen regelmatig.
Als jou iets is opgevallen, bijvoorbeeld een document is verkeerd geboekt, dan kun je ook een vraag aan Yuki stellen. Daarvoor heb je drie manieren:
- via het document
- via de Postbus
- via Support.
LET OP!
In de Postbus vind je een totaaloverzicht van alle openstaande vragen voor jou, vragen die in behandeling zijn bij Yuki en de vijf meest recente vragen.
Voor een uitgebreide beschrijving zie artikel Vragen (communicatie tussen backoffice en gebruiker).
Vraag stellen via document
Als je het betreffende document of transactie in je scherm hebt staan, kun je klikken op de knop Stel een vraag aan de backoffice.
Het volgende scherm wordt geopend:
Je kunt nadat je één van deze drie opties hebt geselecteerd je vraag intypen. Klik op de knop Versturen om de vraag (met een link naar het document) naar een backoffice medewerker te versturen.
Alleen een gebruiker met de rol 'Directie' of 'HRM' kan een vraag stellen over de salarisadministratie.
Vraag stellen via Postbus
Als je een algemene vraag hebt, niet specifiek over een bepaald document, dan kun je de Postbus openen en op de knop Vraag klikken.
Het volgende scherm wordt geopend:
Je kunt nu kiezen om een vraag te stellen over je administratie, de Yuki software of een foutief verwerkte transactie melden. Daarnaast kun je ook een klacht indienen.
Op basis van deze indeling worden de vragen effectiever beantwoord.
Alleen een gebruiker met de rol 'Directie' of 'HRM' kan een vraag stellen over de salarisadministratie.
Vraag stellen via Support
De Support van Yuki is beschikbaar om vragen over het gebruik van de Yuki software te beantwoorden. Je kunt de medewerkers van Support bereiken door het stellen van de vraag Ik heb een vraag over de werking van de Yuki software.
Kijk voordat je een vraag stelt of je het antwoord niet kunt vinden in de eigen Yuki online help.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren