Papierinstellingen (herinnering lay-out)

Gewijzigd op Vr, 5 Dec om 12:22 PM

Bij het instellen van je herinnering lay-out zijn er verschillende opties beschikbaar waarmee je de weergave van je herinneringen kunt personaliseren. 

De lay-out bepaalt o.a. hoe de herinnering eruit ziet, welke gegevens erop worden afgedrukt, waar het adresblok komt te staan en wat er in de begeleidende mail komt te staan.



De volgende herinnering lay-out instellingen kunnen worden ingevoerd of gewijzigd:


Elke instelling wordt uitgebreid beschreven in een afzonderlijk artikel.




Toegang tot instellingen

Alle instellingen voor je herinnering lay-outs zijn gecentraliseerd binnen je domein en onderverdeeld in logische categorieën.


Om toegang te krijgen tot deze instellingen:

  • klik je op het icoon Instellingen in de navigatiebalk
  • Klik je vervolgens in het nu geopende scherm op Herinnering instellingen
  • klik je op het tabblad Lay-outs. 

Aanmaken en wijzigen van herinnering lay-outs

Om een bestaande herinnering lay-out te wijzigen klik je op > voor de omschrijving van de desbetreffende herinnering lay-out

Voor het aanmaken van een nieuwe herinnering lay-out klik je bovenin je scherm op de knop Nieuwe lay-out.


Details van papierinstellingen

Bij het instellen van de papieropties voor je herinneringen, kun je kiezen hoe en waarmee je de herinnering wilt afdrukken.



Bepaal nu waar je de herinnering op wilt afdrukken.


Opties voor afdrukken herinnering

Je hebt de volgende opties om je herinnering af te drukken:

  • Blanco papier:
    Gebruik deze optie om je logo en bedrijfsgegevens direct door Yuki te laten afdrukken. Het logo dat wordt afgedrukt is gekoppeld aan je administratieprofiel (tabblad Algemeen).
  • Voorbedrukt briefpapier:
    Kies deze optie als je alleen het adresblok en de brieftekst van de herinnering wilt afdrukken zonder extra logo of voettekst van de pagina. Ideaal voor gebruik met reeds bedrukt bedrijfsbriefpapier.
  • PDF-document:
    Indien je van plan bent om herinneringen per e-mail te versturen, is deze optie raadzaam. Hiermee kun je een pdf van je eigen briefpapier uploaden voor een professionele uitstraling van je digitale herinneringen.

    Stappen voor gebruik van eigen briefpapier als pdf
    1. Maak het gewenste herinneringspapier in een tekstverwerker zoals MS Word of Pages.
    2. Voeg je eigen logo, adresgegevens en andere essentiële herinnering details zoals KvK-nummer, btw-nummer en bankrekeningnummer toe.
    3. Sla het document op als een pdf-bestand.
    4. Upload het pdf-document binnen de herinnering lay-out instellingen. Hierdoor wordt je pdf-document als digitaal briefpapier tijdens het afdrukken of verzenden via e-mail gebruikt.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren