De volgende herinnering lay-out instellingen kunnen worden ingevoerd:
- Algemeen
- Instellingen
- Onderwerp en tekstinhoud van brief
- Pagina-indeling (voettekst)
- Pagina-instellingen
- Papierinstellingen
- Adrespositionering
- Logo positionering
- Onderwerp en tekst van mail.
Alle vastgelegde instellingen zoals o.a. de instellingen van de herinnering lay-outs zijn op één plaats in je domein samengebracht en gecategoriseerd.
Open de instellingen van je domein door in de navigatiebalk te klikken op het icoon Instellingen.
Klik in het nu geopende scherm op Herinnering instellingen en vervolgens op het tabblad Lay-outs.
Om een bestaande herinnering lay-out te wijzigen klik je op > voor de omschrijving van de desbetreffende herinnering lay-out.
Voor het aanmaken van een nieuwe herinnering lay-out klik je bovenin je scherm op de knop Nieuwe lay-out.
Met behulp van de pagina-instellingen bepaal je waar de gegevens op de herinnering worden afgedrukt. Dit is met name belangrijk als je dat wilt aanpassen aan je bestaande briefpapier. Onderstaande afbeelding geeft aan hoe de indeling wordt bepaald.
Op de factuur onderscheiden we 3 secties:
Het tekstblok van de brief
Dit bestaat weer uit twee delen:
- het briefhoofd (klantgegevens)
- de brieftekst (met de kolommen).
Pagina voettekst
Dit blok wordt altijd helemaal onderaan de pagina afgedrukt. Dit kun je gebruiken voor het vermelden van bedrijfsgegevens etc. als die niet al op je briefpapier staan.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren