Bij het instellen van je herinnering lay-out zijn er verschillende opties beschikbaar waarmee je de weergave van je herinneringen kunt personaliseren.
De lay-out bepaalt o.a. hoe de herinnering eruit ziet, welke gegevens erop worden afgedrukt, waar het adresblok komt te staan en wat er in de begeleidende mail komt te staan.
De volgende herinnering lay-out instellingen kunnen worden ingevoerd of gewijzigd:
Elke instelling wordt uitgebreid beschreven in een afzonderlijk artikel. |
Toegang tot instellingen
Alle instellingen voor je herinnering lay-outs zijn gecentraliseerd binnen je domein en onderverdeeld in logische categorieën.
Om toegang te krijgen tot deze instellingen:
- klik je op het icoon Instellingen in de navigatiebalk
- Klik je vervolgens in het nu geopende scherm op Herinnering instellingen
- klik je op het tabblad Lay-outs.
Aanmaken en wijzigen van herinnering lay-outs
Om een bestaande herinnering lay-out te wijzigen klik je op > voor de omschrijving van de desbetreffende herinnering lay-out.
Voor het aanmaken van een nieuwe herinnering lay-out klik je bovenin je scherm op de knop Nieuwe lay-out.
Pagina-indeling instellen
Met de pagina-indeling opties kun je de tekst aanpassen die direct onder de brieftekst wordt afgedrukt. Dit biedt een uitstekende gelegenheid om klanten belangrijke betalingsinstructies of andere mededelingen mee te geven.

Op de herinnering onderscheiden we 3 secties:
Het tekstblok van de brief
Dit bestaat weer uit twee delen:
- het briefhoofd (klantgegevens)
- de brieftekst (met de kolommen).

Pagina voettekst
Dit blok wordt altijd helemaal onderaan de pagina afgedrukt. Dit kun je bijv. gebruiken voor het vermelden van bedrijfsgegevens etc. als die niet al op je briefpapier staan.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren