Via de gegevens (instellingen) van een domein kan een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' een backoffice mededeling aan het desbetreffende domein toevoegen.
Het scherm om de instellingen van een domein te bekijken en/of te wijzigen wordt als volgt geopend:
- automatisch direct na het aanmaken van een nieuw domein
- in het accountant portaal klikken op Beheer en vervolgens op Domeinen. Klik vervolgens op de naam van het domein.
- in het accountant portaal klikken op Beheer en vervolgens op Domeinen. Beweeg met je muis vervolgens boven de regel van het desbetreffende domein, klik op de knop met de drie puntjes en selecteer vervolgens Bekijk domeingegevens in het menu.
Het volgende scherm wordt geopend:
Klik vervolgens achter Backoffice mededeling op de knop Bewerken om een backoffice mededeling toe te voegen. Het volgende scherm wordt geopend:
Dit is een melding waarvan een backoffice medewerker een pop-up krijgt als deze het domein opent. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn om bijzonderheden over het domein aan een backoffice gebruiker mee te delen zoals 'Neem eerst contact op met klant over bijzondere afspraken over de boeking'.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren