In Yuki heb je de mogelijkheid om afdelingen in te stellen. Hierdoor kun je in een aantal overzichten filteren op afdeling, bij werknemers een afdeling vastleggen, nieuwsberichten voor een specifieke afdeling aanmaken etc.
Alleen een gebruiker met de rol 'Directie' of 'HRM' kan een afdeling wijzigen, (in bulk) verwijderen of aanmaken.
Alle vastgelegde instellingen zoals o.a. de instellingen van de afdelingen zijn op één plaats in je domein samengebracht en gecategoriseerd.
Open de instellingen van je domein door in de navigatiebalk te klikken op het icoon Instellingen. Klik vervolgens in het nu geopende scherm op Tags en selecteer vervolgens in het dropdownmenu Afdelingen.
Het volgende scherm wordt geopend:
In het bovenstaande scherm zijn er als voorbeeld al een aantal afdelingen ingesteld.
Klik op > voor de desbetreffende afdeling om de afdeling te verwijderen of de naam van de afdeling te wijzigen.
Afdeling aanmaken
Om een nieuwe afdeling in een domein aan te maken klik je linksboven in je scherm op de knop + Nieuwe afdeling.
Het volgende scherm wordt geopend:
Voer hier de naam van de afdeling in en klik vervolgens op de knop Bewaren.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren