Geprinte verkoopfacturen (zonder briefpapier) aanleveren

Gewijzigd op Thu, 04 Jan 2024 om 02:40 PM

Het is goed mogelijk dat je gebruik maakt van briefpapier om je facturen op te printen. Op dit briefpapier staan dan de bedrijfsgegevens vermeldt die Yuki goed kan gebruiken om documenten zo efficiënt mogelijk te verwerken. Als de factuur dan achteraf wordt aangeleverd zonder briefpapier wordt het lastiger voor Yuki om de factuur te verwerken, denk bijvoorbeeld ook aan facturen die als PDF geprint en geüpload worden naar Yuki.


Om Yuki bij het verwerken van je verkoopfacturen beter te helpen, kun je daarom je verkoopfacturen beter rechtstreeks in de ordner Verkoop plaatsen. Hieronder worden de stappen beschreven die je moet doorlopen:

  • Beweeg met je muis boven het icoon Archief in de navigatiebalk en klik vervolgens op Archiefkast.
  • Kies hierbij voor de weergave waarbij je de ordners kunt zien.
  • Open de ordner Verkoop, deze ordner wordt standaard geopend met het tabblad Facturen.
  • Klik op de knop Meerdere documenten uploaden of Scannen om documenten te uploaden of in te scannen (zie de onderstaande afbeelding).

    LET OP!
    Het gebruik van de Scan Wizard (via de knop 'Scannen') wordt niet langer ondersteund. Daarom raden we je aan om via een andere manier je documenten in Yuki aan te leveren.

  • De aangeleverde documenten zullen als verkoopfactuur verwerkt worden.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren