Waarom is registratie bij Peppol niet mogelijk?

Gewijzigd op Di, 1 Okt om 3:16 PM

Tijdens het registreren bij Peppol kan één van de onderstaande meldingen in je scherm verschijnen:


'KvK-nummer is al geregistreerd op het Peppol-netwerk. Een administratie kan slechts één toegangspunt tot Peppol hebben. De administratie moet eerst worden afgemeld bij het bestaande toegangspunt voordat je de administratie via Yuki kunt registreren.'


Dit probleem kan als volgt worden opgelost:

  • Controleer of het KvK-nummer en/of het btw-nummer in Yuki correct zijn ingevoerd. Neem indien nodig contact op met je accountant.
  • Meld het bedrijf af bij het bestaande toegangspunt tot Peppol.
    Via de link https://directory.peppol.eu/public/locale-en_US/menuitem-search kun je zoeken bij welk toegangspunt de administratie al is geregistreerd en daar de administratie afmelden.


Wanneer het probleem hierdoor niet is opgelost neem dan contact op met het Yuki Support team.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren