Factuur is afgeleverd volgens Yuki maar klant heeft geen factuur ontvangen

Gewijzigd op Vr, 5 Jul om 12:24 PM

Je kunt in de Verkoop functionaliteit in het activiteitenlogboek controleren of de factuur daadwerkelijk is afgeleverd. Wanneer de status op 'Afgeleverd' staat betekent dit dat de factuur daadwerkelijk is verzonden via Peppol.


Dit betekent ook dat de factuur op Peppol klaarstaat om door het Access Point van de klant te worden ontvangen.


Voor een uitgebreide beschrijving zie artikel Activiteitenlogboek facturen.


Neem contact op met de klant om te achterhalen of de factuur wellicht niet wordt ontvangen omdat er een probleem is met (de software van) het Access Point.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren