In Yuki is het mogelijk om Engelse of Franse verkoopfacturen en herinneringen en/of aanmaningen aan te maken en deze vervolgens handmatig of automatisch te versturen naar je klanten.
Voor het aanmaken van een (periodieke) verkoopfactuur in een vreemde taal moet je de volgende stappen doorlopen:
- Omschrijving van verkoopartikel vertalen
- Factuurlay-out aanmaken:
- Indien gewenst, vertalen van onderwerp en tekst van e-mail naar het Engels of Frans
- Factuurlay-out vastleggen bij relatie
- Veld 'Aanhef' bij relatie vertalen (indien placeholder [heading] wordt gebruikt in tekst van e-mail)
- Veld 'Onderwerp' op factuur vertalen (indien placeholder [Subject] wordt gebruikt in onderwerp en tekst van e-mail).
Beweeg met je muis boven het icoon Verkoop in de navigatiebalk, klik op Verkoopartikelen en vervolgens in het nu geopende scherm op de omschrijving van het artikel waarvan je de omschrijving wilt vertalen.
Het volgende scherm wordt geopend:
Klik op de wereldbol achter het veld Omschrijving (klik hier voor taalopties).
Het volgende scherm wordt geopend:
De vertalingen van de omschrijving van het artikel kunnen in de hieronder beschreven velden worden ingevoerd.
Na het invoeren van de gegevens klik je op de knop Bewaren om de vertalingen te bewaren.
Omschrijving (verplicht)
Dit is de omschrijving die zichtbaar gemaakt kan worden op de factuur. De omschrijving kan tijdens het invoeren van de factuur nog worden aangepast.
Engels
Voer hier de Engelse omschrijving van het artikel in.
Indien er wordt gekozen voor een Engelse factuurlay-out zal deze omschrijving worden gebruikt.
Frans
Voer hier de Franse omschrijving van het artikel in.
Indien er wordt gekozen voor een Franse factuurlay-out zal deze omschrijving worden gebruikt.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren