Portaalinstellingen

Gewijzigd op Ma, 4 Nov om 10:52 AM

Yuki probeert het aantal instellingen beperkt te houden. De instellingen zijn zo veel mogelijk op één plaats samengebracht. Op portaalniveau kunnen een aantal instellingen worden vastgelegd die gelden voor alle domeinen in een portaal zoals o.a. steekproeven, tevredenheid, toegang voor gebruikers, standaardwaarden en koppelingen (Webservices,, salariskoppeling Nmbrs en salariskoppeling Loket).


Alleen een gebruiker met de rol 'Portaal beheerder' heeft toegang tot alle portaalinstellingen en kan deze wijzigen.


Een gebruiker met de rol 'Portaal backoffice' heeft alleen toegang tot voorkeuren, berichtsjablonen, salariskoppeling Nmbrs, salariskoppeling Loket en Maximale herkenning en kan deze, behalve de berichtsjablonen en Maximale herkenning,, wijzigen.


In het accountant portaal klik je rechtsboven in je scherm op het icoon Instellingen.



Het volgende scherm wordt geopend:



De instellingen die hieronder in het rood worden weergegeven zijn alleen beschikbaar voor een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder'.


Op portaalniveau kunnen de volgende instellingen worden vastgelegd:

  • Algemeen: de instellingen voor steekproeven, documentverwerking, btw-aangifte goedkeuring, beveiliging, tevredenheid en toegangsinstellingen voor eindgebruikers (klanten).
  • Standaardwaarden: aanmaken en overzicht van centrale verwerkingsregels per relatie.
  • Algemene voorwaarden: nieuwe algemene voorwaarden (van kracht op 25 mei 2018) en de GDPR verwerkersovereenkomst.
  • Voorkeuren: taal van Yuki in het portaal.
  • Webservices: API-sleutels voor webservices in portaal.
  • Berichtsjablonen: importeren en aanmaken van (Engelse, Nederlandse (België), Franse of Spaanse) standaardvragen en antwoorden voor gebruik door de backoffice in communicatie met de klant.
  • Salariskoppeling Nmbrs: toegangscode voor Nmbrs en instellingen automatische import van salarisdocumenten.
  • Salariskoppeling Loket: credentials voor Loket en instelling automatische import van salarisdocumenten.
  • UBL per bedrijf: status van de UBL uitnodigingen per administratie in een domein.
  • UBL per leverancier: status van de UBL uitnodigingen van de leveranciers per domein. 
  • Login personalisatiepersonaliseren van inlogpagina van Yuki d.m.v. eigen logo en/of branding.
  • CRMHub: Synchronisatie van wijzigingen in je Visma CRM-systeem met klantgegevens in accountant portaal.
  • Maximale herkenningin- en verkoopfacturen worden indien nodig vanuit de backoffice workflow voor verrijking van data doorgestuurd naar Maximale herkenning.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren