Alle aangeleverde documenten die niet door de IDR zijn herkend komen in de Backoffice workflow terecht met het documenttype 'Standaard'.
Bij de verwerking van standaard documenten worden er in Yuki geen financiële transacties geboekt. Daarnaast wordt dit type document door Yuki niet in een standaard ordner geplaatst maar moet de gebruiker zelf bepalen in welke ordner het document bewaard moet worden.
Voorbeelden van standaard documenten zijn verzekeringspolissen, leenovereenkomsten, amortisatieschema's, contracten etc.
Om een standaard document snel terug te kunnen vinden is het belangrijk om de correcte relatie (met KvK-nummer, Btw-nummer en website) en een eenduidig onderwerp in te voeren. Daarnaast kun je het standaard document aan een bepaald project toewijzen (indien een gebruiker met de rol 'Directie' de bundel Medium, Large of Unlimited heeft gekozen via de Yuki Store in het domein).
Wanneer je de gegevens hebt ingevoerd en eventueel notities (veld Notities in sectie Overig) hebt toegevoegd kun je door te klikken op de knop Bewaren linksboven in je scherm je invoer bewaren en vervolgens op de knop Ordner klikken om het standaard document in de juiste ordner te plaatsen.
Met de geavanceerde zoekfunctie van Yuki doorzoek je het gehele Yuki domein naar alle relaties, documenten, transacties (afschriftregels), projecten, taken, grootboekrekeningen, etc. die aan een zoekterm voldoen.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren