Elke gebruiker kan wanneer hij of zij is ingelogd in Yuki de tweefactorauthenticatie op elk moment vanuit verschillende plaatsen in Yuki weer uitzetten:
- Accountant:
- Klik rechtsboven in je scherm op de gebruikersknop en vervolgens op Accountinstellingen
LET OP!Wanneer de portaalbeheerder de beveiliging in het portaal heeft ingesteld, kan de verplicht ingestelde tweefactorauthenticatie niet worden uitgezet.
Ondernemer:
Klik op het icoon Instellingen in de navigatiebalk en vervolgens in het nu geopende scherm op Mijn profiel.
Klik op het icoon Relaties in de navigatiebalk.
Zoek en open in het nu geopende scherm de eigen relatiekaart en klik vervolgens op de knop Wachtwoord.- Klik op het icoon Instellingen in de navigatiebalk en klik vervolgens op Wijzig wachtwoord.
Het volgende scherm wordt geopend:
Klik achter Tweefactorauthenticatie op Uitzetten.
TIP!
In het geval van verlies of diefstal van de mobiele telefoon of wanneer de gebruiker zijn of haar mobiele telefoon is vergeten kan een gebruiker met de rol 'Directie' de tweefactorauthenticatie voor elke gebruiker in het domein uitzetten.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren