Hoe wijzig ik mijn e-mailadres (inlognaam) om in te loggen?

Gewijzigd op Tue, 21 Feb 2023 om 04:13 PM

Je kunt het e-mailadres om in te loggen zelf altijd wijzigen wanneer je bent ingelogd in de Yuki omgeving. 


Je kunt vanuit verschillende plaatsen in Yuki je e-mailadres wijzigen:

  • Klik rechtsboven in je scherm op de gebruikersknop en vervolgens op Mijn profiel
  • Klik op het icoon Instellingen in de navigatiebalk en vervolgens in het nu geopende scherm op Mijn profiel.
  • Klik op het icoon Relaties in de navigatiebalk.
    Zoek en open in het nu geopende scherm de eigen relatiekaart en klik vervolgens op de knop Wachtwoord.
  • Klik op het icoon Instellingen in de navigatiebalk en klik vervolgens op Wijzig wachtwoord.


Het volgende scherm wordt geopend:



Klik achter E-mailadres voor login op wijzigen. Het volgende scherm wordt geopend:



Hier kan worden gespecificeerd dat de inlognaam moet worden gewijzigd naar een nieuwe inlognaam. Het huidige wachtwoord moet worden ingevoerd samen met het nieuwe e-mailadres waarmee je wilt inloggen.


Klik vervolgens op de knop Bewaren om het nieuwe e-mailadres op te slaan.


TIP!

Indien er is besloten om de inlognaam aan te passen omdat het e-mailadres niet meer in gebruik of toegankelijk is, is het aan te raden deze inlognaam ook aan de debiteurenafdeling van Yuki kenbaar te maken. Je ontvangt hierdoor de factuur die Yuki je stuurt op jouw nieuwe e-mailadres.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren