Wat houdt het supportportaal in?

Gewijzigd op Fri, 14 Oct 2022 om 03:13 PM

Je hebt de basistraining in ons LMS-systeem gevolgd, of je hebt de basistraining bij ons op kantoor gevolgd bij een Yuki-trainer. Met het afronden van de basistraining krijg je toegang tot het volledige supportportaal, te bereiken via https://support.yuki.nl. Dit houdt in dat je:

  • Duidelijke opstarthandleidingen kunt raadplegen. We hebben zowel een opstarthandleiding voor de accountant, als voor de ondernemer

  • De knowledge base kunt raadplegen, waar ruim 1000 artikelen in staan die je helpen bij het gebruik van Yuki

  • Tickets aan kunt maken, indien het bovenstaande geen oplossing biedt en je een vraag wilt stellen aan één van onze supportmedewerkers.


We hebben het supportportaal zo ingericht dat je snel en gemakkelijk antwoord kunt krijgen op de vragen die je hebt over het gebruik van Yuki. Zoveel mogelijk van de kennis die wij bezitten, hebben we hier gedeeld en zijn nu voor jou toegankelijk. We leggen graag uit hoe je het best in ons supportportaal kunt werken. Dan doen we aan de hand van de kanalen zoals hierboven te beschrijven en je te laten zien hoe je kunt zoeken in het portaal!



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren