Supportportaal

Wat houdt het supportportaal in?
Je hebt de basistraining in ons LMS-systeem gevolgd, of je hebt de basistraining bij ons op kantoor gevolgd bij een Yuki-trainer. Met het afronden van de basistraining krijg je...
Vr, 14 Okt, 2022 om 3:13 PM
Hoe gebruik ik de Yuki community?
Binnen ons supportportaal bevindt zich de Yuki community. Door te klikken op Communities bovenin het scherm wordt de Yuki community geopend. De community is verdeeld in twe...
Wo, 28 Jul, 2021 om 12:58 PM
Hoe is de knowledge base opgezet?
In de knowledge base kun je alle artikelen vinden die je helpen bij het gebruik van Yuki. De indeling van de knowledge base is gebaseerd op de Yuki software. Zo zijn de categor...
Wo, 28 Jul, 2021 om 12:58 PM
Zijn er handleidingen voor het starten met Yuki?
Je hebt bij het volgen van de basistraining veel geleerd over Yuki. Bij het opstarten van Yuki komt veel kijken. Om de opstart van Yuki zo soepel mogelijk te laten verlopen, he...
Ma, 22 Mei, 2023 om 2:08 PM
Hoe zoek ik naar antwoorden in het supportportaal?
Het is belangrijk dat je snel je antwoorden kunt vinden op de vragen die je hebt over de Yuki software. Naast dat we de indeling van de knowledge base zo herkenbaar mogelijk...
Wo, 28 Jul, 2021 om 12:58 PM
Hoe ga ik vanuit de software naar artikelen in de knowledge base?
Naast dat je direct in ons supportportaal in de knowledge base terecht kunt, kun je ook gemakkelijk vanuit onze software naar artikelen die betrekking hebben op de functionalit...
Wo, 28 Jul, 2021 om 12:58 PM
Hoe kan ik feedback geven op artikelen in de knowledge base?
We hebben ons uiterste best gedaan om zoveel mogelijk nuttige artikelen toe te voegen aan onze knowledge base. Daarbij gaan we er natuurlijk vanuit dat deze artikelen up-to-dat...
Wo, 28 Jul, 2021 om 12:58 PM