Hoe is de Kennisbank opgezet?

Gewijzigd op Wo, 3 Jul om 4:21 PM

In de Kennisbank kun je alle artikelen vinden die je helpen bij het gebruik van Yuki. De indeling van de Kennisbank is gebaseerd op de Yuki software. Zo zijn de categorieën ingedeeld aan de hand van het Yuki hoofdmenu in de software. Binnen deze categorieën kun je mappen vinden die een extra indeling maken op basis van de Yuki functionaliteiten/features. Dit kun je vergelijken met het submenu dat je in Yuki ziet als je je in een functionaliteit/feature bevindt. 


De Kennisbank kun je terugvinden door bovenin de startpagina te klikken op Kennisbank



Elke categorie bevat een aantal onderwerpen die zijn onderverdeeld in mappen. 


Elke map bevat artikelen die het gebruik van de Yuki software uitleggen en waar jij mogelijk jouw antwoord zou kunnen vinden.


Artikelen in Kennisbank

Bij het maken van de artikelen hebben we ervoor gezorgd dat deze duidelijke en korte teksten bevatten, zodat je snel en concreet antwoord kunt vinden op je vragen. Met duidelijke overzichten en de benodigde screenshots maken we herkenbaar waar de uitleg betrekking op heeft en waar je bepaalde knoppen kunt vinden. Omdat veel Yuki pagina’s elkaar aanvullen en verband houden met elkaar, hebben we ervoor gezorgd dat er binnen de Kennisbank ook verschillende artikelen als het ware met elkaar gekoppeld zijn. 


In het onderstaande screenshot hebben we gezocht op 'kwalitei' en vervolgens op Alles weergeven geklikt. Daarna hebben we geklikt op het juiste voorgestelde artikel. Het artikel wordt geopend.



Je ziet direct dat we ons in het artikel van de kwaliteitsmonitor bevinden. Dit artikel staat in de categorie Partnerportaal in de map Dashboard.

Het kan uiteraard zo zijn dat je er snel achter komt dat je niet helemaal in het juiste artikel zit, of dat je meer informatie zou willen hebben dan je zojuist hebt gelezen. Daarvoor zijn de secties Artikelen in deze map en Dit wilt u misschien lezen? een uitkomst.

In de laatstgenoemde sectie worden artikelen worden getoond die verband houden met het artikel waar we nu in zitten. Door te klikken op één van de voorgestelde gerelateerde artikelen, ga je naar het desbetreffende artikel., 



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren