Je hebt de basistraining in ons LMS-systeem gevolgd, of je hebt de basistraining bij ons op kantoor gevolgd bij een Yuki-trainer. Met het afronden van de basistraining krijg je toegang tot het volledige supportportaal, te bereiken via https://support.yuki.nl. Dit houdt in dat je:
Duidelijke opstarthandleidingen kunt raadplegen. We hebben zowel een opstarthandleiding voor de accountant, als voor de ondernemer
(zie artikel Zijn er handleidingen voor het starten met Yuki?)De Kennisbank kunt raadplegen, waar ruim 1500 artikelen in staan die je helpen bij het gebruik van Yuki
(zie artikel Hoe is de Kennisbank opgezet?)- Tickets aan kunt maken, indien het bovenstaande geen oplossing biedt en je een vraag wilt stellen aan één van onze supportmedewerkers.
We hebben het supportportaal zo ingericht dat je snel en gemakkelijk antwoord kunt krijgen op de vragen die je hebt over het gebruik van Yuki. Zoveel mogelijk van de kennis die wij bezitten, hebben we hier gedeeld en zijn nu voor jou toegankelijk. We leggen graag uit hoe je het best in ons supportportaal kunt werken. Dan doen we aan de hand van de kanalen zoals hierboven te beschrijven en je te laten zien hoe je kunt zoeken in het portaal!
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren