Waarom komen via Microsoft 365 doorgestuurde facturen niet aan in Yuki?

Gewijzigd op Wed, 28 Jul 2021 om 12:01 PM

In Yuki is het mogelijk om e-mail (met documenten) vanuit je eigen e-mailbox automatisch te laten doorsturen naar het e-mailadres voor documenten van je administratie in Yuki.


Indien je gebruikt maakt van een Microsoft e-mailaccount kan het voorkomen dat de facturen niet in Yuki aankomen en je een e-mail met de volgende melding ontvangt:


5.7.520 Access denied, Your organization does not allow external forwarding. Please contact your administrator for further assistance. AS(7555)


Deze foutmelding geeft aan dat het extern doorsturen van e-mail niet is toegestaan.


In de instellingen van je Microsoft e-mailaccount staat dus ingesteld dat het niet is toegestaan om e-mail automatisch naar extern geadresseerden (in dit geval je Yuki e-mailadres) door te sturen.


Meer informatie hierover zie de website van Microsoft: https://docs.microsoft.com/en-us/microsoft-365/security/office-365-security/external-email-forwarding?view=o365-worldwide


Yuki raadt je aan om contact op te nemen met de leverancier van de mailserver.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren