Is het mogelijk om een verstuurde offerte, verkoopfactuur of herinnering opnieuw per e-mail te versturen?

Gewijzigd op Wed, 28 Jul 2021 om 11:58 AM

Offerte opnieuw per e-mail versturen

Een verstuurde openstaande offerte kan opnieuw per e-mail worden verstuurd door te klikken op de knop E-mail opnieuw versturen.



Het volgende scherm wordt geopend:



Er kan hierbij een ander e-mailadres van de ontvanger worden ingevoerd. Het e-mailadres dat in Yuki is vastgelegd bij de relatie (ontvanger) wordt hierdoor niet gewijzigd.


Pas het e-mailadres aan en klik vervolgens op de knop OK.


LET OP!

De oorspronkelijke offerte zal weer worden verstuurd per e-mail.


Verkoopfactuur of herinnering opnieuw per e-mail versturen

Een verstuurde verkoopfactuur of herinnering kan opnieuw per e-mail worden verstuurd door te klikken op de knop E-mail opnieuw versturen



Het volgende scherm wordt geopend:



Er kan hierbij een ander e-mailadres van de ontvanger worden ingevoerd. Het e-mailadres dat in Yuki is vastgelegd bij de relatie (ontvanger) wordt hierdoor niet gewijzigd.


Pas het e-mailadres aan en klik vervolgens op de knop Stuur e-mail.


LET OP!

De oorspronkelijke verkoopfactuur of herinnering zal weer worden verstuurd per e-mail.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren