Is het mogelijk om een verstuurde offerte, verkoopfactuur of herinnering opnieuw per e-mail te versturen?

Gewijzigd op Di, 4 Jun om 9:27 AM

Offerte opnieuw per e-mail versturen

Een verstuurde openstaande offerte kan opnieuw per e-mail worden verstuurd door te klikken op het pijltje achter de knop Meer acties en vervolgens de menuoptie Verstuur offerte opnieuw te selecteren.



Het volgende scherm wordt geopend:



Er kan hierbij een ander e-mailadres van de ontvanger worden ingevoerd. Het e-mailadres dat in Yuki is vastgelegd bij de relatie (ontvanger) wordt hierdoor niet gewijzigd.


Pas het e-mailadres aan en klik vervolgens op de knop Opnieuw versturen.


LET OP!

De oorspronkelijke offerte zal weer worden verstuurd per e-mail.


Verkoopfactuur of herinnering opnieuw per e-mail versturen

Een verstuurde verkoopfactuur of herinnering kan opnieuw per e-mail worden verstuurd door te klikken op de knop E-mail opnieuw versturen



Het volgende scherm wordt geopend:



Er kan hierbij een ander e-mailadres van de ontvanger worden ingevoerd. Het e-mailadres dat in Yuki is vastgelegd bij de relatie (ontvanger) wordt hierdoor niet gewijzigd.


Pas het e-mailadres aan en klik vervolgens op de knop Stuur e-mail.


LET OP!

De oorspronkelijke verkoopfactuur of herinnering zal weer worden verstuurd per e-mail.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren