Hoe krijg ik een overzicht van alle ingestelde standaardwaarden bij relaties?

Gewijzigd op Mon, 04 Dec 2023 om 08:49 AM

In Yuki kun je in een domein een overzicht bekijken van alle lokale verwerkingsregels (standaardwaarden) die in één of meer administraties voor relaties zijn vastgelegd. 


Dit overzicht is alleen beschikbaar voor een gebruiker met een 'Backoffice' rol in het domein of de rol 'Externe accountant'.


TIP!

Ook op portaalniveau kunnen standaardwaarden bij relaties worden ingesteld die gelden voor alle domeinen binnen het portaal.

Dit overzicht kan door een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' worden bekeken bij de instellingen van het portaal onder Standaardwaarden.


Voor een uitgebreide beschrijving zie artikel Standaardwaarden (centrale verwerkingsregels) voor portaal instellen.


Om de verwerkingsregels van een domein te bekijken, beweeg je met je muis boven het icoon Relaties in de navigatiebalk en klik je vervolgens op Standaardwaarden


Het volgende scherm wordt geopend:



Je kunt de getoonde verwerkingsregels filteren op Documentsoort:

  • Inkoopfactuur
  • Verkoopfactuur
  • Yuki verkoopfactuur.


Daarnaast kun je in de weergave 'Standaardwaarde' gebruik van een uitgebreid filter door rechtsboven in de zoekbalk/filterbalk te klikken op de filterknop:



Hiermee kun je de getoonde gegevens filteren op:

  • Betaalwijze:
    • Overschrijving
    • Incasso
    • Contant
    • Pinpas
    • Creditcard
    • Wordt teruggestort
    • Contant ontvangen
    • Te verrekenen
    • Uit privé
    • In privé
    • iDEAL
    • Online
    • Mollie
    • Evt. zelf aangemaakte betaalmethoden.
  • Verwerking:
    • Altijd (Altijd wanneer 100% herkend / Altijd wanneer alle artikelregels zijn gematcht)
    • Toegestaan (Indien historie betrouwbaar)
    • Nooit (Handmatig).


LET OP!

Zodra je meer dan één filter selecteert in het uitgebreide filter worden deze toegepast als EN-EN criteria.


Je kunt In het Zoekveld zoeken naar een standaardwaarde op Relatie.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren