Zit je tegen het maximum aantal in- en verkoopfacturen aan binnen je bundel? In dit artikel wordt uitgelegd wat dit betekent en wat je kunt doen om dit te voorkomen.


Wat gebeurt er bij overschrijding?

Bij het overschrijden van het maximum aantal facturen per maand kun je Yuki gewoon blijven gebruiken. De extra facturen die in je domein zijn verwerkt, bovenop het maximum aantal facturen per maand, zullen op de volgende factuur worden verrekend. De kosten voor het overschrijden van het maximaal aantal facturen vind je in de Yuki Store bij het Bundel feature 'Facturen per maand inbegrepen'. 


Voor de Minimal en Unlimited bundels gelden geen limieten en zullen er geen extra kosten gerekend worden.


Hoe word ik op de hoogte gehouden van mijn huidige verbruik?

Er verschijnt een melding in je scherm als je op 90%, 100% of 120% van het maximum aantal in- en verkoopfacturen zit. Deze melding wordt ook per e-mail gestuurd naar alle gebruikers met de rol 'Directie' in je domein.


Waar kan ik een overzicht vinden van het aantal verwerkte transacties?

Een overzicht van alle verwerkte transacties per maand vind je terug in de Postbus. Hier klik je links in je scherm op 'Verwerkte transacties'.


Wat kan ik doen om een overschrijding te voorkomen?

Kijk goed naar je huidige verbruik. Indien je structureel je bundellimiet overschrijdt, is het raadzaam om een bundel met een hoger maximum aantal facturen per maand te kiezen. Dat is namelijk goedkoper dan betalen voor extra facturen bovenop je huidige bundel.


Hoe kan ik een andere bundel kiezen?

Je kunt op elk moment eenvoudig een andere bundel kiezen in de Yuki Store. De Store kun je vanuit elk scherm in je domein openen door rechtsboven op het winkelwagentje-icoontje te klikken.


Indien je een bundel met een hogere limiet afneemt, zal de hogere limiet direct in werking treden en kun je gelijk weer aan de slag!