FAQ Bundels (ondernemer)
Voor jou verandert er niets. Je blijft je huidige functionaliteiten/features behouden. Wanneer je bijvoorbeeld op dit moment gebruik maakt van Yuki Factuur en Mollie kun je de...
Wo, 28 Jul, 2021 om 12:53 PM
Er zijn vier tools die je kunnen helpen in het kiezen van de meest geschikte bundel voor je onderneming: Overzicht van aantal verwerkte transacties Overzicht van bundels in ...
Di, 20 Dec, 2022 om 2:43 PM
Je kunt je bundel wijzigen via de Yuki Store. Alleen een gebruiker met de rol 'Directie' in je domein kan een passende bundel kiezen en/of een extra feature toevoeg...
Do, 24 Nov, 2022 om 11:35 AM
Wanneer je voor een uitgebreidere bundel kiest (upgrade) of besluit om te downgraden naar een bundel met minder features gaan er geen gegevens verloren. Via het A...
Wo, 28 Jul, 2021 om 12:53 PM
Zodra je via de Yuki Store een bundel kiest of een extra feature toevoegt, kan je direct gebruik maken van alle features in de door jou gekozen bundel of het extra feature. ...
Wo, 28 Jul, 2021 om 12:53 PM
Ja, in elke bundel kun je gewoon gebruik blijven maken van de Yuki Assistant app. Afhankelijk van je gekozen bundel heb je wel meer of minder functionaliteit/features tot je be...
Wo, 28 Jul, 2021 om 12:53 PM
Enkel een gebruiker met de rol 'Directie' kan het rekeningnummer voor de automatische incasso van de maandelijkse factuur van Yuki wijzigen. Doorloop hiervoor de vo...
Do, 24 Nov, 2022 om 11:33 AM
Het maximum aantal facturen per maand heeft betrekking op je domein in zijn geheel. Wanneer je bijvoorbeeld een domein met twee administraties hebt en de bundel Medium heb...
Do, 13 Jan, 2022 om 8:21 AM
Het maximum aantal facturen per maand wordt berekend op basis van het totale aantal inkoop- en verkoopfacturen samen. Onder inkoopfacturen vallen ook alle onkoste...
Wo, 28 Jul, 2021 om 1:00 PM
Wanneer je het maximum aantal facturen van je bundel in je domein bijna hebt bereikt, zal er een melding verschijnen in je domein. Deze melding wordt ook per e-mail gestuurd n...
Wo, 1 Feb, 2023 om 10:37 AM