FAQ Bundels (ondernemer)

Kan ik direct gebruik maken van alle features wanneer ik een bundel kies of wijzig?
Zodra je via de Yuki Store een bundel kiest of een extra feature toevoegt, kan je direct gebruik maken van alle features in de door jou gekozen bundel of het extra feature. ...
Wo, 28 Jul, 2021 at 12:53 PM
Gaan er gegevens verloren wanneer ik een andere bundel kies?
Wanneer je voor een uitgebreidere bundel kiest (upgrade) of besluit om te downgraden naar een bundel met minder features gaan er geen gegevens verloren.  Via het A...
Wo, 28 Jul, 2021 at 12:53 PM
Kan ik gebruik maken van de Yuki Assistant app in elke bundel?
Ja, in elke bundel kun je gewoon gebruik blijven maken van de Yuki Assistant app. Afhankelijk van je gekozen bundel heb je wel meer of minder functionaliteit/features tot je be...
Wo, 28 Jul, 2021 at 12:53 PM
Wordt het maximum aantal facturen per maand berekend per administratie of voor mijn gehele domein?
Het maximum aantal facturen per maand heeft betrekking op je domein in zijn geheel.  Wanneer je bijvoorbeeld een domein met twee administraties hebt en de bundel Medium heb...
Do, 13 Jan, 2022 at 8:21 AM
Hoe kan ik mijn maximum aantal facturen per maand bijhouden?
Wanneer je het maximum aantal facturen van je bundel in je domein bijna hebt bereikt. zal er een melding verschijnen in je domein. Deze melding wordt ook per e-mail gestuurd n...
Wo, 28 Jul, 2021 at 12:53 PM
Ik heb niet alle facturen van mijn bundel verbruikt, kan ik deze meenemen naar de volgende maand?
Nee, in het begin van de volgende maand begint de telling van het maximaal aantal facturen weer op '0'. Het overschot aan facturen van de vorige maand kan dus niet wo...
Wo, 28 Jul, 2021 at 12:53 PM
Hoe kan ik meer dan één gebruiker toevoegen aan mijn domein?
Wanneer je meer dan één gebruiker wilt toevoegen aan je domein in Yuki moet je kiezen voor de bundel Medium of Large. Deze bundels bevatten beiden  feature 'Extra gebruike...
Do, 3 Feb, 2022 at 8:13 AM
Ik gebruik al enkele modules in Yuki die ik maandelijks betaal. Wat verandert er voor mij?
Voor jou verandert er niets. Je blijft je huidige functionaliteiten/features behouden. Wanneer je bijvoorbeeld op dit moment gebruik maakt van Yuki Factuur en Mollie kun je de...
Wo, 28 Jul, 2021 at 12:53 PM
Hoe kan ik mijn bundel wijzigen?
Je kunt je bundel wijzigen via de Yuki Store. Alleen een gebruiker met de rol 'Directie' in je domein kan een passende bundel kiezen en/of een extra feature toevo...
Wo, 28 Jul, 2021 at 12:55 PM
Zijn er tools die me kunnen helpen om een bundel te kiezen?
Er zijn vier tools die je kunnen helpen in het kiezen van de meest geschikte bundel voor je onderneming: Overzicht van aantal verwerkte transacties Overzicht van bundels in ...
Wo, 28 Jul, 2021 at 12:59 PM