Zijn er tools die me kunnen helpen om een bundel te kiezen?

Gewijzigd op Mon, 04 Dec 2023 om 09:36 AM

Er zijn vier tools die je kunnen helpen in het kiezen van de meest geschikte bundel voor je onderneming:

  • Overzicht van aantal verwerkte transacties
  • Overzicht van bundels in de Yuki Store
  • Adviestool in de Yuki Store
  • Chat in de Yuki Store.

Overzicht van aantal verwerkte transacties

De bundels zijn gebaseerd op de grootte van een onderneming (aantal verwerkte facturen) en bijbehorende functionaliteiten. Maar waar kan je als ondernemer nu een overzicht vinden van het aantal verwerkte facturen per maand? Dit is te vinden door in het domein via Postbus te navigeren naar Verwerkte transacties. Hierin dient de juiste periode geselecteerd te worden en vervolgens verschijnt per maand een overzicht van het totaal aantal verwerkte transacties.



Overzicht van bundels in de Yuki Store

In elk scherm van een domein kan de ondernemer rechtsboven in het scherm klikken op het winkelwagentje.

De Yuki Store wordt nu geopend:



Je kunt een keuze maken uit één van de bovenstaande bundels door onder Ontdek de bundels te klikken op de knop Selecteer in de door jou gekozen bundel. 


LET OP!

In het onderstaande screenshot zie je dat voor dit domein de bundel Large al is gekozen doordat de knop Opties beschikbaar is i.p.v. de knop Selecteer.



Klik in het bovenstaande scherm op de link Lees meer in een bundel om de features van alle bundels met elkaar te kunnen vergelijken.


Adviestool

Voor hulp bij het kiezen van een bundel kun je door te klikken op de link Zelf berekenen gebruik maken van een zogenaamd adviestool. Op basis van jouw handmatige input over o.a. het aantal gebruikers in je domein, het aantal facturen dat je gemiddeld gebruikt, het wel of niet factureren of incasseren vanuit Yuki, wel of geen inzicht in je financiële cijfers en het wel of niet werken met projecten stelt deze tool de voor jou ideale bundel en de bijbehorende kosten voor. 



Chat in de Yuki Store

Mocht je toch nog vragen hebben, dan kan je via de Chat (rechtsonder in de Yuki Store) steeds terecht bij het Support Team.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren