Rabobank koppeling: missende transacties

Gewijzigd op Ma, 5 Aug om 11:01 AM

Omschrijving 


We willen je informeren over de huidige storing met betrekking tot de Rabobank. Door deze storing kunnen er banktransacties ontbreken sinds 29-07-2024. 


Ons dringende advies is om geen transacties handmatig op te halen via deze specifieke koppeling. Het is belangrijk op te merken dat dit advies niet van toepassing is op koppelingen die zijn opgezet via Ponto.

Onze excuses voor eventueel ongemak dat dit met zich mee kan brengen. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat dit zo snel als mogelijk is opgelost

Update 01-08: 
De koppeling haalt bestanden binnen. Deze staan klaar in de domeinen, maar dienen nog wel "uitgepakt" te worden. Dit kun je versnellen door het bestand te openen en te klikken op "Herimporteren". 

De transacties van 30-07-2024 konden nog niet worden opgehaald. Hier wordt hard aan gewerkt. We raden aan om dit nog even af te wachten. Echter, mocht je niet kunnen wachten, dan kun je de transacties handmatig ophalen. 


Mocht je geen transacties zien, dan kan dat komen doordat het token is verlopen. Je dient de bankkoppeling in dat geval opnieuw te autoriseren

Update 05-08: 

De storing is opgelost. Vorige week is het certificaat dat de koppeling tussen Yuki en de Rabobank mogelijk maakt door een fout van de leverancier ingetrokken. (Meer informatie hierover vind je hier). Hierdoor is de koppeling tijdelijk verbroken geweest. Dit probleem is nu verholpen en de transacties worden weer geïmporteerd in Yuki. 

Mogelijk waren er vrijdag  inconsistenties in de administraties met een Rabobank koppeling. Deze zijn zaterdag met de transacties van vrijdag opgelost. We verwachten geen inconsistenties meer voor die periode. 

Heb je op 30-08-2024 en/of 31-08-2024 handmatig transacties geïmporteerd? Dan dient de koppeling opnieuw gelegd te worden. In dit artikel vind je hier, indien gewenst, meer informatie over. 

Mocht je toch nog een inconsistentie of een andere vraag hebben , laat het ons dan gerust even weten via de gebruikelijke kanalen. We staan klaar om je zo goed mogelijk te ondersteunen!



Oplossing


De storing is opgelost. De transacties worden weer via de Rabobank koppeling geïmporteerd in Yuki. 



Tijdsindicatie oplossing


De storing is opgelost. De transacties worden weer via de Rabobank koppeling geïmporteerd in Yuki. 


Onze excuses voor het ongemak!


Yuki Support

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren