Missende Rabobank transacties vanaf 26-04-2024
We willen graag een update delen over het eerdere bericht betreffende de tijdelijke verwijdering van de knop om handmatig afschriften van de Rabobank te importeren (zie daarvoor het volgende artikel) . Helaas lijkt het probleem groter dan aanvankelijk gedacht. Sinds vrijdag ontvangen we geen transacties meer vanuit de Rabobank. Dit kan ertoe leiden dat er in administraties met een Rabobank koppeling transacties missen.
We begrijpen dat dit voor enige ongemakken kan zorgen en bieden onze oprechte excuses hiervoor aan. We werken hard aan een oplossing en houden jullie via dit artikel op de hoogte.
Indien je de ontbrekende transacties snel in Yuki wilt hebben, kun je natuurlijk een MT940-bestand van de betreffende periode uploaden. Echter, we adviseren op dit moment nog geen actie te ondernemen en dit artikel in de gaten te houden voor verdere updates. Dit om mogelijke inconsistenties in de komende dagen te voorkomen.
Via deze site van de Rabobank worden updates over het issue gegeven.
Update 29-04-2024 12:20 uur:
Op de website van de Rabobank wordt aangegeven dat er een probleem is opgelost. Echter, aan onze kant is dit nog niet zichtbaar en werkt de koppeling nog niet. We zijn dit nog verder aan het onderzoeken.
Update 30-04-2024 08:50 uur:
Het probleem met de Rabobank koppeling is opgelost. Vanavond zullen de ontbrekende transacties van de afgelopen periode automatisch worden opgehaald. Je hoeft verder geen actie te ondernemen.
Als je ervoor hebt gekozen om de ontbrekende transacties te uploaden, houd er dan rekening mee dat dit na vanavond mogelijk kan resulteren in een inconsistentie, veroorzaakt door eventuele dubbele transacties (duplicaten). Mocht het niet lukken om de inconsistentie op te lossen, neem dan contact op met Yuki Support, zodat we je kunnen helpen.
We bieden nogmaals onze oprechte excuses aan voor eventueel ongemak.
Update 01-05-2024 08:15 uur:
Ondanks onze verwachtingen dat de ontbrekende transacties gisteravond zouden worden opgehaald, moeten we helaas melden dat dit niet is gelukt. Het probleem is helaas nog niet opgelost. We werken hard aan een oplossing. We zullen later vandaag een verdere update delen via dit artikel.
Update 01-05-2024 12:50 uur:
Momenteel worden de missende transacties voor de verschillende administraties opgehaald. Dit proces kan even duren. We geven een nieuwe update wanneer alles is geïmporteerd.
Update 01-05-2024 14:40 uur:
Het probleem is opgelost en de missende transacties zijn opgehaald.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren