Omschrijving
We willen jullie graag op de hoogte brengen van een belangrijk punt met betrekking tot het handmatig ophalen van transacties via de Rabobank koppeling. Het is gebleken dat het handmatig ophalen van transacties via deze koppeling kan resulteren in het verwijderen van de connectie.
Ons dringende advies is daarom om geen transacties handmatig op te halen via deze specifieke koppeling. Het is belangrijk op te merken dat dit advies niet van toepassing is op koppelingen die zijn opgezet via Ponto.
Onze excuses voor eventueel ongemak dat dit met zich mee kan brengen. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat dit zo snel als mogelijk is opgelost
Oplossing
Wij hebben nog geen oplossing noch tijdsindicatie. Voor meer informatie en updates, zie volgend artikel: https://support.yuki.nl/nl/support/solutions/articles/80001139579-missende-rabobank-transacties-vanaf-26-04-2024
Tijdsindicatie oplossing
Wij hebben nog geen oplossing noch tijdsindicatie.
Onze excuses voor het ongemak!
Yuki Support
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren