CRMHub met administratie verbinden en klantgegevens bijwerken

Gewijzigd op Tue, 29 Aug 2023 om 10:13 AM

Nadat je de CRMHub-verbinding met het accountant portaal hebt gerealiseerd en je de goedkeuring van de te synchroniseren wijzigingen hebt ingesteld, moeten alle gewenste administraties met CRMHub worden verbonden en, indien van toepassing, de klantgegevens worden bijgewerkt.


Elke administratie in het accountant portaal moet afzonderlijk worden verbonden met de CRMHub.


Alle gebruikers van het portaal kunnen een administratie verbinden met CRMHub en handmatig te synchroniseren wijzigingen (van klantgegevens) goedkeuren.


Het scherm om een administratie te verbinden met de CRMHub en/of klantgegevens handmatig bij te werken wordt als volgt geopend:

  • automatisch direct na het aanmaken van een nieuw domein
  • in het accountant portaal klikken op Beheer en vervolgens op Administraties. Klik vervolgens op de naam van de administratie.
  • in het accountant portaal klikken op Beheer en vervolgens op Administraties. Beweeg met je muis vervolgens boven de regel van de desbetreffende administratie, klik op de knop met de drie puntjes en selecteer vervolgens Bekijk administratiegegevens in het menu. 


Het volgende scherm wordt geopend:



In de sectie CRM Hub kan een gebruiker:

  • CRMHub met een administratie verbinden
  • Klantgegevens voor administratie handmatig bijwerken
  • CRMHub-verbinding van administratie verbreken.


TIP!

Te synchroniseren wijzigingen van klantgegevens kunnen ook handmatig worden bijgewerkt in de weergave 'CRMHub' van het overzicht 'Administraties' in het accountant portaal.


Voor een uitgebreide beschrijving zie artikel Administraties.


CRMHub met administratie verbinden

Yuki zoekt naar een match op basis van het KvK-nummer of het btw-nummer. Wanneer er een match wordt gevonden klik je op Verbinding maken.



De verbindingsstatus van de administratie word nu gewijzigd in 'Verbonden'. 



Zodra er wijzigingen in het administratieprofiel hebben plaatsgevonden die handmatig moeten worden goedgekeurd verschijnt bijv. de onderstaande melding in het scherm:



Klantgegevens voor administratie handmatig bijwerken

Klik in het bovenstaande scherm op de link Tonen om de wijzigingen te bekijken.


Het volgende scherm wordt geopend:



Selecteer de klantgegevens (velden) die moeten worden gewijzigd in Yuki en klik vervolgens op de knop Bijwerken.


De gegevens van de klant worden in de desbetreffende administratie Yuki bijgewerkt.


CRMHub-verbinding van administratie verbreken

Om de verbinding van de administratie met CRMHub te verbreken, klik je in het onderstaande scherm op de link Verbinding verbreken.



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren