Taak in portaal aanmaken

Gewijzigd op Thu, 13 Apr 2023 om 11:00 AM

In het portaal kan elke gebruiker een taak voor zichzelf aanmaken of een door hem of haar aangemaakte taak toewijzen aan één van de andere gebruikers in het portaal.


In het accountant portaal klik je op Workflow en vervolgens op Taken


Het volgende scherm wordt geopend:



Klik vervolgens op de knop Nieuwe taak.


Het volgende scherm wordt geopend:



Titel (verplicht)

Hier geef je de naam van de taak in.


Prioriteit (verplicht)

Geef de prioriteit aan van de taak: urgent, hoog, middel of laag.


Toegewezen aan 

Standaard wordt hier de naam van de aanmaker van de taak ingevuld. Selecteer in het dropdownmenu de gebruiker aan wie de taak moet worden toegewezen.


Startdatum 

Vanaf deze datum moet de taak door de gebruiker worden uitgevoerd.


Vervaldatum

Op deze datum moet de taak door de gebruiker zijn voltooid (afgehandeld).


Omschrijving

Deze omschrijving wordt bovenin een geopende taak getoond.


Relatie(s)

Wil je de taak koppelen aan een relatie dan kun je hier klikken op de knop Voeg relatie toe en vervolgens de relatie selecteren, Hierdoor kun je vanuit de functionaliteit Relaties (CRM) bij de desbetreffende relatie alle gekoppelde taken bekijken.



Klik vervolgens op de knop Aanmaken om de nieuwe taak daadwerkelijk aan te maken in het portaal.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren