Taken

Gewijzigd op Vr, 12 Mei, 2023 om 2:39 PM

Zijn er in je domein gebruikers met een rol aanwezig of heb je werknemers aangemaakt dan kun je bij elk document in Yuki gebruik maken van verschillende soorten taken. Een taak is een actie, vraag of opdracht voor een gebruiker binnen Yuki. Met taken kun je kleine werkprocessen (eenvoudig workflow systeem) binnen je bedrijf opzetten. Maak taken aan voor medewerkers bijvoorbeeld het aanmaken van een bestelling. 


Het gebruik van taken is geïntegreerd in de Agenda.


In Yuki kun je een overzicht bekijken van alle taken die door jou moeten worden uitgevoerd.


TIP!

Als je taken wilt gebruiken voor het opzetten van een workflow voor het goedkeuren van facturen/documenten en het vrijgeven van de betaling daarvan moet je via de Yuki Store Yuki Workflow en de Yuki Betaalservice activeren.


Beweeg met je muis boven het icoon Agenda in de navigatiebalk en klik vervolgens op Taken.


Het volgende scherm wordt geopend:



In dit scherm kun je de volgende knoppen gebruiken:

  1. Maak een nieuwe taak aan
  2. Lijstweergave
  3. Groepeer de taken op taaksoort.
  4. Groepeer de taken op taakverantwoordelijke.
  5. Tag cloud.
  6. Taken gepresenteerd als een soort etiketten
  7. Toon een aantal extra filters:


  8. Maak hier een keuze waarop je de taken wilt filteren: Omschrijving, Notities of Tags.
  9. Voer vervolgens het feitelijke selectiecriterium in.
    Door op de knop Zoek te klikken wordt het filter op de lijst toegepast.
  10. Pas de getoonde kolommen in dit overzicht aan.
  11. Download het getoonde overzicht als een CSV-bestand.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren