Mijn relatiekaart (profiel)

Gewijzigd op Mon, 15 May 2023 om 11:08 AM

Je profiel bestaat uit Je relatiekaart waar je o.a. je contactgegevens én alle op dit moment aan jou gekoppelde gegevens kunt bekijken, denk hierbij aan e-mailadressen, bankrekeningen, documenten, etc.


Alle vastgelegde instellingen zoals o.a. de gegevens van je eigen profiel zijn op één plaats in je domein samengebracht en gecategoriseerd.


Open je relatiekaart door in de navigatiebalk te klikken op het icoon Relaties en vervolgens in het nu geopende scherm je eigen relatiekaart te zoeken en openen. 


Het volgende scherm wordt geopend:



Bovenin je scherm zie je de volgende knoppen:

  1. Maak een nieuwe relatie aan (persoon of bedrijf) in het adresboek
  2. Wijzig de gegevens van je relatiekaart
  3. Maak een verkoopfactuur aan
  4. Maak een nieuwe taak aan voor een gebruiker met toegang tot dit domein
  5. Maak een nieuwe werkopdracht aan voor een werknemer
  6. Wijzig voor dit domein je wachtwoord of je login e-mailadres
  7. Geef delegatie aan een gebruiker met toegang tot dit domein zodat hij of zij onder jouw naam (zonder wachtwoord) kan inloggen 
  8. Verstuur een mail
  9. Druk het adres af op een etiket
  10. Open een plattegrond met, indien gewenst, een routebeschrijving (alleen beschikbaar wanneer de adresgegevens zijn ingevuld).


Afhankelijk van je rol als gebruiker kun je links in je scherm gebruik maken van een aantal functies die betrekking hebben op je relatiekaart:


Gegevens

  • Adresgegevens 
  • Totaaloverzicht
  • E-mailadressen
  • Bankrekeningen
  • Incassomachtigingen (alleen bij relatietype 'Klant')
  • Web adressen
  • Standaardwaarden (alleen beschikbaar voor een gebruiker met de 'Backoffice' rol in het domein of de rol 'Externe accountant')
  • Replicatie links (alleen beschikbaar voor Backoffice)


Zijn er inkoop- en/of verkoopfacturen aan de relatie gekoppeld dan zijn er linksonder in het scherm nog extra functies aanwezig:


Boekhouding

  • Openstaande facturen
  • Ouderdomsanalyse
  • Rekening courant
  • Transacties.


Daarnaast heb je ook toegang tot gegevens die in Yuki aan jezelf zijn gekoppeld:


Contacten

  • Documenten
  • Documenten aangemaakt
  • E-mails
  • Afspraken
  • Taken
  • Werkzaamheden
  • Projecten.


Ben je in Yuki ook vastgelegd als een werknemer dan zie je links in je scherm ook alle HR documenten en het verzuim van jezelf.  


Werknemergegevens

  • HR documenten
  • Verzuim.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren