Elk type document kun je in Yuki koppelen aan een project:
- vanuit het geopende document
- vanuit het geopende project (alleen de beheerder van het project)
- m.b.v. de functie 'Niet gekoppeld'.
Alleen een gebruiker met een 'Backoffice' rol in het domein, de rol 'Directie', 'Financiële administratie' of 'Externe accountant' of de beheerder van een project kan een document aan een project koppelen.
Bij het spreiden/verplaatsen van een factuur die reeds gekoppeld is aan een project blijven alle transacties aan het project verbonden.
Koppelen vanuit geopend document
Wanneer je vanuit een willekeurig geopend document op de knop Bewerken klikt, kun je het document koppelen aan een project.
Klik op het vergrootglas in het veld Project en selecteer een project om de factuur aan een project te koppelen.
Gebruiker met een 'Backoffice' rol in het domein
Gebruiker met rol 'Directie', 'Financiële administratie' of 'Externe accountant'
Wanneer je in het veld Project een naam invoert wordt het project direct aangemaakt (als het project nog niet bestaat). Dit nieuwe project is dan standaard alleen voor jezelf (als beheerder) toegankelijk. Als beheerder kan je de beveiliging van het project instellen.
Na het klikken op de knop Bewaren wordt het document aan het project gekoppeld.
Koppelen vanuit geopend project
Wanneer je als beheerder vanuit een geopend project op de knop Meerdere documenten uploaden klikt, kun je één of meer documenten koppelen aan het project.
Geef aan dat het document of de documenten moeten worden geüpload in de ordner 'Uitzoeken Yuki'. Doorloop vervolgens de gebruikelijke stappen voor het uploaden van documenten in Yuki.
Koppelen m.b.v. de functie 'Niet gekoppeld'
Beweeg met je muis boven het icoon Projecten in de navigatiebalk en klik vervolgens op Niet gekoppeld om één of meer documenten te koppelen aan het project.
Voor een uitgebreide beschrijving van de functie 'Niet gekoppeld' zie artikel Niet gekoppelde gegevens aan project.
Gekoppeld document in project bekijken
Je vindt het document in het project terug in het overzicht Omzet en kosten, onder de Koppelingen ('Document(en)' en in dit voorbeeld 'Inkoopfacturen') van het project én op het tabblad Totaaloverzicht.
Omzet en kosten
Koppelingen (Document(en))
Koppelingen (Inkoopfacturen)
Totaaloverzicht
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren