Voor de documenten in het Archief kan worden ingesteld welke gebruikers toegang hebben tot de standaard documenten in de grijze ordners (bovenste plank in het Archief).
LET OP!
Het instellen van deze beveiliging gebeurt niet met terugwerkende kracht.
Alle standaard documenten die al aanwezig waren in het Archief behouden de reeds aanwezige beveiliging.
Alleen een gebruiker met de rol 'Directie' kan deze beveiliging van het archief wijzigen.
Eén van de volgende standaard beveiligingsniveaus voor niet-financiële documenten kan worden ingesteld::
- Iedereen
- Alle gebruikers
- Alle werknemers
- Directie
- Privé.
Na het instellen van een beveiligingsniveau zijn de documenten nog wel toegankelijk voor een gebruiker met de 'Backoffice' rol in het domein maar niet meer zichtbaar voor alle andere gebruikers zonder toegang.
TIP!
De gebruikers die je selecteert zijn ook de enigen die toegang hebben tot de gekleurde ordners (onderste plank in het Archief).
Staat het beveiligingsniveau op Privé dan heeft alleen de eigenaar (de gebruiker die het document heeft geupload) toegang tot deze documenten.
Ook voor de backoffice zijn deze documenten dan niet zichtbaar en dus niet meer toegankelijk.
Het standaard beveiligingsniveau kun je vanuit twee plaatsen in Yuki instellen:
- Beweeg met je muis boven het icoon Archief in de navigatiebalk, klik op Archiefkast en vervolgens in het nu geopende scherm op de knop Archief instellingen
- Klik in de navigatiebalk op het icoon Instellingen en vervolgens in het nu geopende scherm op Archief instellingen.
Het volgende scherm wordt geopend:
Selecteer hier welke gebruikers toegang hebben tot de standaard documenten in de grijze ordners (bovenste plank in het Archief) en klik vervolgens op de knop Bewaren.
Klik op de knop Bewaren.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren