Van Lanschot biedt de mogelijkheid om via hun internet portaal de bankafschriften (transacties) van een bepaalde periode te exporteren (of downloaden) en op te slaan in een exportbestand. Dat elektronische exportbestand kun je weer uploaden naar Yuki.


Controleer voordat je de banktransacties exporteert tot en met welke datum je dat gedaan hebt. Je kunt dat zien in de laatste kolom van het overzicht van alle bankrekeningen in Yuki. Indien een bankrekening nog niet bestaat zal deze automatisch worden aangemaakt. Je moet dan alleen nog aangeven in welke administratie die thuis hoort.


Je van Lanschot transacties moet je in Yuki aanleveren in het CAMT.053 of MT940 Structured formaat.


Hieronder wordt beschreven op welke manier je een bankbestand van Van Lanschot kunt downloaden voor je zakelijke rekening:

  • Je logt in op Interbankieren bij Van Lanschot (https://login.vanlanschot.com/login)


  • Klik op 'Betalen'
  • Ga naar 'Beheer' en klik vervolgens direct op 'Exporteren mutaties'
  • Selecteer de zakelijke rekening
  • Selecteer de begin- en de einddatum van de periode waarover je de transacties wilt downloaden
  • Selecteer het bestandsformaat 'CAMT.053' of 'MT940 Structured'
  • Klik op 'Exporteren'.
    Er wordt gevraagd wat je met het bestand wilt doen. Je kunt het bankbestand nu downloaden.
  • Klik op 'Opslaan' om het bestand op te slaan in een map op je PC.


Wij adviseren je om het bankbestand niet te openen voordat je het upload in je administratie in Yuki of als bijlage per e-mail verstuurt naar 'je domeinnaam@yukiworks.nl'. 


Het elektronisch bankbestand zal automatisch in je administratie worden verwerkt.