Meer administraties aan domein toevoegen

Gewijzigd op Vr, 21 Jun om 3:18 PM

Bij het aanmaken van een domein in het portaal wordt er ook meteen een administratie aangemaakt. Binnen een domein kan een ondernemer natuurlijk meer dan één administratie willen voeren.

Je moet hierbij bijvoorbeeld denken aan een holding en één of meer werkmaatschappijen etc.


Een gebruiker met een 'Backoffice' rol in het domein of de rol 'Directie'  kan een nieuwe administratie toevoegen aan het domein.


Een nieuwe administratie kan worden toegevoegd vanuit verschillende plaatsen in het domein:

  • Beweeg met je muis boven het icoon Relaties in de navigatiebalk, klik op Relaties en vervolgens in het nu geopende scherm op het icoon Administraties 
  • Klik boven de navigatiebalk op het icoon Wissel domein en vervolgens op Mijn domein
  • Klik in de navigatiebalk op het icoon Start en vervolgens op de tegel Mijn domein
  • Klik in de navigatiebalk op het icoon Instellingen en vervolgens in het nu geopende scherm op Mijn domein.

Het volgende scherm wordt geopend:



Klik op de knop Administratie. Het volgende scherm wordt geopend:



Voer in dit scherm en alle volgende schermen de gegevens (administratieprofiel) van de nieuwe administratie in.                                                                                                                                       


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren