Wanneer je bijvoorbeeld door verlies of diefstal de toegang tot je Authenticator kwijt bent kun je je tweefactorauthenticatie uitzetten via het inlogscherm in Yuki.
Log in in Yuki met je e-mailadres (inlognaam) en wachtwoord.
Het volgende scherm wordt nu geopend:
Klik op Toegang tot authenticator kwijt? Het volgende scherm wordt geopend:
Voer hier het e-mailadres in waarmee je bij Yuki inlogt. Naar dit e-mailadres zal de e-mail worden gestuurd waarmee je via een link je tweefactorauthenticatie kunt uitzetten.
Klik op de knop Volgende. Het volgende scherm wordt geopend:
Vanuit de e-mail in je mailbox klik je nu op de link om je tweefactorauthenticatie uit te zetten.
LET OP!
Binnen 15 minuten na ontvangst van de e-mail moet je op deze link klikken.
Je kunt de tweefactorauthenticatie altijd weer aanzetten in Yuki via je eigen adreskaart.
Voor een uitgebreide beschrijving van het aanzetten van de tweefactorauthenticatie zie artikel Tweefactorauthenticatie (2FA) aanzetten in Yuki.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren