Toegang tot Authenticator kwijt

Gewijzigd op Thu, 18 Aug 2022 om 08:36 AM

Wanneer je bijvoorbeeld door verlies of diefstal de toegang tot je Authenticator kwijt bent kun je je tweefactorauthenticatie uitzetten via het inlogscherm in Yuki.


Log in in Yuki met je e-mailadres (inlognaam) en wachtwoord.


Het volgende scherm wordt nu geopend:



Klik op Toegang tot authenticator kwijt? Het volgende scherm wordt geopend:



Voer hier het e-mailadres in waarmee je bij Yuki inlogt. Naar dit e-mailadres zal de e-mail worden gestuurd waarmee je via een link je tweefactorauthenticatie kunt uitzetten.


Klik op de knop Volgende. Het volgende scherm wordt geopend:



Vanuit de e-mail in je mailbox klik je nu op de link om je tweefactorauthenticatie uit te zetten. 



LET OP!

Binnen 15 minuten na ontvangst van de e-mail moet je op deze link klikken.


Je kunt de tweefactorauthenticatie altijd weer aanzetten in Yuki via je eigen adreskaart.


Voor een uitgebreide beschrijving van het aanzetten van de tweefactorauthenticatie zie artikel Tweefactorauthenticatie (2FA) aanzetten in Yuki.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren