Is er een overzicht van verwerkte transacties (die in rekening worden gebracht)?

Gewijzigd op Tue, 27 Sep 2022 om 03:08 PM

Alleen een gebruiker met de rol 'Directie', 'Financiële administratie' of 'Externe accountant' kan het overzicht met verwerkte transacties bekijken.


In het overzicht van de verwerkte transacties kun je bekijken welke transacties over een bepaalde periode in rekening zijn gebracht.


Klik in in de navigatiebalk op het icoon Postbus en klik vervolgens in het nu geopende scherm op Verwerkte transacties


Het volgende scherm wordt geopend:



Hier zie je van de aangegeven periode hoeveel en welk type transacties Yuki voor je heeft verwerkt.


M.b.v.. de periode selectie kun je alle jaren of een bepaald jaar, half jaar, kwartaal of maand selecteren.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren