14-01 - Problemen met de app (iOS gebruikers)

Gewijzigd op Di, 14 Jan om 2:02 PM

Door een recente update van iOS kan je problemen ondervinden via de Yuki Assistant App.

  • App crasht wanneer je een document probeert te uploaden vanuit externe applicaties.
  • Problemen met inloggen, waarbij het oranje scherm vastloopt bij het openen van de app.


We werken momenteel hard aan een oplossing. In de tussentijd kan je documenten versturen naar het @yukiworks.nl e-mailadres van jouw administratie. Je kan wel in de Yuki app nog documenten uploaden.


Als tijdelijke oplossing kan je de Yuki app sluiten op je iPhone. Hoe doe je dit?


iPhone X en nieuwer

  1. Swipe omhoog vanaf de onderkant van het beginscherm en pauzeer even in het midden van het scherm.
  2. Swipe naar rechts of naar links om de app te zoeken die je wilt stoppen.
  3. Swipe de voorvertoning van de app omhoog om de app te stoppen.


iPhone SE, iPhone 8 en ouder, en iPod touch

  1. Druk tweemaal op de thuisknop om de meest recent gebruikte apps weer te geven.
  2. Swipe naar rechts of naar links om de app te zoeken die je wilt stoppen.
  3. Swipe de voorvertoning van de app omhoog om de app te stoppen.





Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren