Storing bij het ophalen van banktransacties via Ponto

Gewijzigd op Di, 16 Jul om 9:35 AM

Het is mogelijk dat er banktransacties in de administratie missen. Wanneer je gebruik maakt van een Ponto koppeling komt dit door een storing. Sinds 14 juni worden de transacties niet automatisch opgehaald via Ponto. Dit geldt voor alle rekeningen. Je kunt de banktransacties wel handmatig importeren. 


We werken samen met Ponto aan een oplossing en houden je via dit artikel op de hoogte. We begrijpen dat dit ongemak voor je kan veroorzaken en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. 


In de tussentijd raden we aan om de missende transacties handmatig op te halen. Dit kun je doen in het domein via Instellingen en vervolgens Ponto PSD2-koppelingen in de sectie banken. Voor een uitgebreide beschrijving kun je het artikel Ponto transacties (uit verleden) handmatig ophalen in Yuki raadplegen. 


Bedankt voor je geduld en begrip.

Update: 

De storing met betrekking tot het automatisch ophalen van banktransacties via Ponto is opgelost.

Om de ontbrekende banktransacties in de administratie te zetten, kun je de missende afschriften handmatig importeren. 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren