Overzicht 'Tevredenheid'

Gewijzigd op Wed, 31 May 2023 om 12:17 PM

Het is in Yuki mogelijk om alle klanten in een portaal regelmatig te laten vragen naar hun tevredenheid. Van het overzicht 'Tevredenheid' zijn er in het Yuki accountant portaal een aantal weergaven beschikbaar:

  • Meest recente resultaten per domein
  • Alle resultaten
  • Gemiddeld per maand.


Bij de klant (eigenaar van het domein) verschijnt er bij het inloggen een pop-up scherm met een vraag over de klanttevredenheid.

Wanneer de accountant eigenaar is van het domein verschijnt het pop-up scherm nadat er is geswitcht naar de gebruikerskant.

Is er geen eigenaar ingesteld in het domein dan wordt de vraag over de tevredenheid niet verstuurd.


De eigenaar kan deze tevredenheid aangeven d.m.v. het kiezen van één van de vijf smileys (score 1 - Heel tevreden tot en met score 5 - Heel ontevreden). Bij een score van 3 of hoger kan de klant ook aangeven of hij/zij hierover contact wil hebben.


De vraag over de tevredenheid verschijnt één keer in de 3 maanden wanneer de eigenaar 'Tevreden' heeft gestemd en één keer per maand wanneer de eigenaar 'Ontevreden heeft gestemd.


Deze functionaliteit moet door een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' rechtsboven in het accountant portaal worden aangezet en ingesteld door te klikken op het icoon Instellingen.


Alleen een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder' kan dit overzicht bekijken.


Een gebruiker met de rol 'Portaal backoffice' heeft geen toegang tot het overzicht 'Tevredenheid'.


LET OP!

In een Basis portaal is het overzicht 'Tevredenheid' niet beschikbaar.


Vanuit dit scherm kan een gebruiker met de rol 'Portaalbeheerder':

  • een opmerking over de klanttevredenheid toevoegen


In het accountant portaal klik je op Beheer en vervolgens op Overzichten. In het nu geopende scherm klik je op Tevredenheid om een overzicht te bekijken van de klanttevredenheid van de klanten in het portaal.


Het volgende scherm wordt altijd in de weergave Meest recente resultaat per domein geopend:



Weergaven

Je kunt in dit scherm ook aangeven dat één van de andere weergaven moet worden getoond:

  • Alle resultaten


  • Gemiddeld per maand


Filters

Daarnaast kun je in de weergaven Meest recente resultaat per domein en Alle resultaten de getoonde gegevens filteren op de Rating score (smiley) die door de klanten is gekozen:

  • Zeer tevreden
  • Tevreden
  • Niet tevreden, niet ontevreden
  • Ontevreden
  • Zeer ontevreden.

Opmerking over klanttevredenheid toevoegen

Om een opmerking over de klanttevredenheid van een klant toe te voegen beweeg je met je muis boven de regel van de desbetreffende klant en klik je op de knop Voeg een nieuwe opmerking toe.



Het volgende scherm wordt geopend:



Je kunt hier notities invoeren over de score van de klanttevredenheid van deze klant en deze vervolgens opslaan door te klikken op de knop Toevoegen.



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren